damanjaenhanneke.reismee.nl

Een korte update uit het bruisende Alice Springs!

Lieve mensen,

Hier even een korte update vanuit Alice. Nadat Hanneke in totaal 12 uur via Skype aan de telefoon heeft gehangen, zijn we er vanochtend eindelijk door heen gekomen. We kregen een zeer vriendelijke meneer aan de telefoon. Op dit moment zijn Hanneke en ik heel erg blij, want we hebben kunnen regelen dat we morgen richting Nieuw Zeeland vertrekken. Uiteindelijk verliezen we dus maar 1 dag. En omdat we viaQantas een onkostenvergoeding kunnen krijgen, zijn we daarnet maar verhuisd naar een prive kamer. En om dit alles te vieren, gaan we vanavond op kosten van Qantas eens lekker uiteten!

Liefs,

Hanneke & Damanja

Reacties

Reacties

Santusia

Ben blij dat het toch nog goed gekomen. Geniet lekker van je privé kamer en het gratiissss eten haha. Kus

Eef pa

Hahaha als dit geen boekvorm word dan weer ik het niet meer ... Wat een verhalen ...

Annette

Jippie!!!! Wat fijn, ik maakte me toch zorgen. Haha overbezorgde zus... Nou ik hoop dat het eten goed gesmaakt heeft en dat de privé kamer lekker rustig was! Dikke kus luv ya!

Ingrid

Geweldig ben blij dat het zo goed is afgelopen.
Zo zie je maar ieder nadeel heeft zijn voordeel.
groetjes xxxxxxxxxxxxxx.

Dan

HOOOii mooi dat het goed gekomen is :D ben ondertussen een half uur verder haha moest eerst het andere verhaal nog lezen die is iets groter als deze :) lol
maar super gaaf zo lijkt het toch een beetje of ik er ook ben geweest hahaha
nou veel plezier nog en lekker eten en slapen haha groetjesss xxxxxx

Markie Mark

Dit bericht staat vast op de verkeerde plaats maar dit moet ik even aan jullie kwijt.

Europapark de gekste, kan niet wachten tot vrijdag 4 nov. na mijn tentamen. Arme papa en mama. Nee die weten hoe ik ben maar Colinda die gaat gek worden:) Zal wel lief voor haar zijn hoor

Nu ga ik echt weer even verder met het leren voor mijn laatste tentamen van deze periode.

Tjuus , x Mark

bert en poek

we genieten van jullie verhalen, volgende week komt de echte kou deze kant op, dus geniet van de zon, knuffel

Marc

Hoi, ik zal eerst even mijn excuses aanbieden dat ik al een tijdje niet het gereageerd op de verhalen!! Ik lees ze wel hoor!! Ik mekt dat jullie heel veel doen en zien en daar wordt ik wel een beetje jaloers van!! Zeker omdat wij niet de outback in zijn gegaan en jullie wel!! Ik hoorde van pa van dijk dat jullie inmiddels veilig in NZ zijn aangekomen! Hebben jullie ook de nacht doorgebracht in de ' gevangenis' is iig wel earthquack proof:-) wij zitten nu bij een thai te eten en krijgen weer helemaal het gevoel van de reis! Annette aan de chang en ik aan de singa!! Yes!! Straks aan de groene curry en de cocossoep!! Heerlijk!! Ik kijk ook zo uit naar de curry die jij voor mij gaat maken!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!